Anmeld en servicesag

Vi bestræber os på, at din servicesag håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt. Udfyld formular længere nede med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt og vedhæfter dokumentation for købet (faktura) og billededokumentation. Kontakt evt. din forhandler for dokumentation. 

Vi vender hurtigst muligt tilbage med et forslag til løsning af sagen.

Hjælp til selvhjælp

Vi får nogle gange sager ind, som bare kræver en ny reservdel eller en kærlig hånd. Det tager naturligvis tid at behandle en servicesag, så for at spare dig selv og vores kundeservice for tid og besvær, opfordrer vi dig til at tage et kig på vores guides, og se om vi ikke allerede har svaret til dig lige her.

Husk at læse vores betingelser

Læs vores betingelser grundigt igennem, før du anmelder en servicesag, så du er indforstået med vores betingelser og dine rettigheder i forbindelse med reklamationer og servicesager.

Så undgår du uventede overraskelser.

Pas på parallelimport!

Vi oplever at kunder bliver skuffede, når vi afviser reklamationer på BLANCO-varer købt hos webshoppen Køkken24.dk eller på udenlandske hjemmesider. Afvisningen skyldes, at disse produkter er parallelimporterede og derfor skal serviceres af det land, hvori de er købt. 

Vælg venligst, hvilken produktkategori sagen drejer sig om.
Angiv venligst, hvilken model sagen drejer sig om, fx BLANCO DALAGO.
Beskriv venligst, hvad produktet fejler.
Hvis du ikke kender produktets navn/model eller varenummer, er det muligt at uploade et billede af produktet. Vi kan som regel identificere et produkt ud fra et billede.
Tag venligst et billede af skaden, da det vil lette serviceprocessen.
Vedhæft venligst en kopi af fakturaen.
Forhandlerinformation
Du vil modtage en kvittering på email, når servicesagen er oprettet.
Indtast venligst dit mobilnummer, så vi har mulighed for at kontakte dig.

Privatforbrugerinformation

Angiv venligst mailadresse. Du vil modtage en kvittering for din servicesag på mail, så snart den er oprettet.
Du skal bekræfte, at andersen & nielsen as må gemme dine indtastede oplysninger for at kunne indsende servicesagen.
Vi opbevarer kun dine indtastede data for at kunne behandle din servicesag.
Du skal bekræfte, at du er indforstået med vores betingelser for at kunne indsende servicesagen.
Husk at læse vores betingelser grundigt igennem inden du opretter servicesagen.