Anmeld en servicesag

Vi bestræber os på, at din servicesag håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt. Vælg om du er privatkunde eller forhandler og udfyld formularen så fyldestgørende som muligt, så vi hurtigt og effektivt kan arbejde videre med din sag. Husk at læse vores betingelser grundigt før du anmelder en servicesag. Vi vender hurtigst muligt tilbage med et forslag til løsning af sagen.

Privatkunde

Er du privatkunde skal du anmelde din servicesag her. 

Forhandler

Er du forhandler skal du anmelde din servicesag her. 

Hjælp til selvhjælp

Vi får nogle gange sager ind, som bare kræver en ny reservedel eller en kærlig hånd. Det tager naturligvis tid at behandle en servicesag, så for at spare dig selv og vores kundeservice for tid og besvær, opfordrer vi dig til at tage et kig på vores guides, og se om vi ikke allerede har svaret til dig lige her.

Husk at læse vores betingelser

Læs vores betingelser grundigt igennem, før du anmelder en servicesag, så du er indforstået med vores betingelser og dine rettigheder i forbindelse med reklamationer og servicesager.

Så undgår du uventede overraskelser.

Pas på parallelimport!

Vi oplever at kunder bliver skuffede, når vi afviser reklamationer på BLANCO-varer købt hos webshoppen nyvo.dk eller på udenlandske hjemmesider. Afvisningen skyldes, at disse produkter er parallelimporterede og derfor skal serviceres af det land, hvori de er købt.