Anmeld en servicesag

Vi ønsker at sikre, at din skadesanmeldelse håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt. Vi får dog ofte produkter ind som skadesanmeldelser, der egentlig bare kræver en simpel udskiftning af monteringsdele eller en kærlig hånd. Det tager naturligvis tid at behandle en servicesag, så for at spare dig selv og vores kundeservice for tid og besvær, opfordrer vi dig til at tage et kig på vores FAQ eller selvhjælps-sider, og se om vi ikke allerede har svaret til dig lige her.

Ingen produktgaranti på varer parallelimporteret til Danmark

Vi oplever et stigende antal kunder, der bliver skuffede, når de oplever, at vi afviser reklamationer på BLANCO-varer købt hos e-butikken Køkken24.dk eller på hjemmesider hjemhørende udenfor Danmark. Afvisningen skyldes, at disse produkter er parallelimporteret og derfor skal serviceres af det land, hvori de er købt. 

Læs mere om parallelimport, sikkerhed og produktgodkendelser her

Gennemgå disse tre trin før du anmelder din servicesag:

Ofte er problemet med produktet hverken en reklamation eller en servicesag, men kan løses meget simpelt med en udskiftning af en reservedel eller en grundig rengøring. Se om du ikke finder svaret her i vores FAQ.

Læs vores betingelser grundigt igennem, før du anmelder en servicesag, så du er indforstået med vores betingelser og dine rettigheder i forbindelse med reklamationer og servicesager. Så undgår du uventede overraskelser.

Når du anmelder en servicesag bedes du udfylde serviceformularen så grundigt og detaljeret som muligt, bl.a. ved at vedhæfte købskvittering og billeder, der tydeligt viser skaden. På den måde kan vores kundeservice bedst og hurtigst muligt hjælpe dig med din problemstilling.

Udfyld formular og anmeld din servicesag

Udfyld nedenstående formular med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt og vedhæfter dokumentation for købet (faktura) og billededokumentation. Kontakt evt. din forhandler for dokumentation. 

Vi vender hurtigst muligt tilbage med et forslag til løsning af sagen.

Angiv venligst, hvilken model sagen drejer sig om, fx BLANCO DALAGO.
Beskriv venligst, hvad produktet fejler.
Hvis du ikke kender produktets navn/model eller varenummer, er det muligt at uploade et billede af produktet. Vi kan som regel identificere et produkt ud fra et billede.
Tag venligst et billede af skaden, da det vil lette serviceprocessen.
Vedhæft venligst en kopi af fakturaen.


Forhandlerinformation
Venligst angiv dit kundenummer eller dit navn/virksomhed.
Indtast venligst dit mobilnummer, så vi har mulighed for at kontakte dig.


Privatforbrugerinformation
Vi opbevarer kun dine indtastede data for at kunne behandle din servicesag.
Husk at læse vores betingelser grundigt igennem inden du opretter servicesagen.