Hjælp dig selv til en hurtigere problemløsning

Vi ønsker at sikre, at din skadesanmeldelse håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt. Vi får dog ofte produkter ind som skadesanmeldelser, der egentlig bare kræver en simpel udskiftning af monteringsdele eller en kærlig hånd. Det tager naturligvis tid at behandle en servicesag, så for at spare dig selv og vores kundeservice for tid og besvær, opfordrer vi dig til at tage et kig på vores FAQ eller selvhjælps-sider, og se om vi ikke allerede har svaret til dig lige her.

Ingen produktgaranti på varer parallelimporteret til Danmark

Vi oplever et stigende antal kunder, der bliver skuffede, når de oplever, at vi afviser reklamationer på BLANCO-varer købt hos e-butikken Køkken24.dk eller på hjemmesider hjemhørende udenfor Danmark. Afvisningen skyldes, at disse produkter er parallelimporteret og derfor skal serviceres af det land, hvori de er købt. 

Læs mere om parallelimport, sikkerhed og produktgodkendelser her

Gennemgå disse tre trin før du anmelder din servicesag:

Ofte er problemet med produktet hverken en reklamation eller en servicesag, men kan løses meget simpelt med en udskiftning af en reservedel eller en grundig rengøring. Se om du ikke finder svaret her i vores FAQ.

Læs vores betingelser grundigt igennem, før du anmelder en servicesag, så du er indforstået med vores betingelser og dine rettigheder i forbindelse med reklamationer og servicesager. Så undgår du uventede overraskelser.

Når du anmelder en servicesag bedes du udfylde serviceformularen så grundigt og detaljeret som muligt, bl.a. ved at vedhæfte købskvittering og billeder, der tydeligt viser skaden. På den måde kan vores kundeservice bedst og hurtigst muligt hjælpe dig med din problemstilling.

Udfyld formular og anmeld din servicesag

Udfyld nedenstående formular med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt og vedhæfter dokumentation for købet (faktura) og billededokumentation. Kontakt evt. din forhandler for dokumentation. 

Vi vender hurtigst muligt tilbage med et forslag til løsning af sagen.

Vælg venligst, hvilken produktkategori sagen drejer sig om
Skriv venligst produktets navn eller modelbetegnelse
Skriv venligst produktets varenummer
Venligst angiv forhandlerens adresse og by
Beskriv venligst, hvad produktet fejler
Træk én fil hertil eller klik for at uploade
Fakturakopi
Vedhæft venligst en kopi af fakturaen
Træk én fil hertil eller klik for at uploade
Billede af produkt
Hvis ovenstående dokumentation mangler, er det muligt at uploade et billede af produktet. Vi kan som regel identificere et produkt ud fra et billede.
Træk én fil hertil eller klik for at uploade
Billeder af skaden
Tag venligst et billede af skaden, det vil lette serviceprocessen
Jeg bekræfter jeg er indforstået med ANs betingelser